Tuesday, 29 March 2011

Boleh SMS percuma walau Tiada Kredit?



Ramai rakyat malaysia dan seluruh dunia gilakan SMS. kalau xde SMS pasti hidup susah.. Kali nie dah takde masalah untuk send sms walaupun kredit anda habis. Nak hantar kat awek pon boleh.. Percuma je hantar sms, omputih kata free of charge.

Sekarang nak risau apa, teknologi canggih plak tu.Semuanya di hujung jari. Nak pizza, call saja dia dtg, nak tukang urut pon dia akan datang, nak apa lagi..semuanya da canggih. tapi kena bayar la.. bukan free. Masuk tandas awam nak buang saham pon kena 20sen. 

Sekarang internet berkembang pesat, kalau tiada internet, semua jadi gelabah dan tidak tenteram. Kalau tak percaya, cuba tanya orang yang bekerja online. Dia akan pitam kalau internet takde dalam 24jam..hahahaha
Tapi ade juga yang nak merasa free, dunia berputar dan memberi kita percuma saja.sekali petik semua boleh dapat.(jangan percaya kalau petik sekali, 10 yang datang,..memang xdtg pon)
Baiklah, xlarat nak cerita panjang.. 

Hari ini saya nak perkenalkan  MostSMS.com  ia hanya dapat menghantar SMS dengan percuma dalam sehari oleh anda kepada rakan-rakan anda yang lain. Menggunakan laman ini untuk menghantar sistem pesanan ringkas kepada rakan-rakan anda amatlah terbaik. Lagi-lagi jikalau anda ada hal kecemasan jikalau tiada kredit seperti saya sekarang ini.




2 comments:

Abu Bagi said...

aku dah bagi makan free ikan kau..

Unknown said...

thanks yer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...