Wednesday, 3 August 2011

PENTING | Kepada BLOGGER YANG NAK TAMBAH 'PENDAPATAN'.

Assalamualaikum sume...
^
^

Pertama sekali  nk ucap selamat berpuase kepada sume muslimin muslimat, mukminin dan mukminat yg dirahmati Allah sekalian..
woo..dh mcm ustaz la plak..=)

Di bulan yg penuh berkat ini marilah kita menambah pendapatan kita untuk ke akhirat..
Janganla terlalu mengejar dunia sgt..
Kalo bace tajuk tu mesti terpikir  $$$$$$$$$$$ je kan..
sori leee..kasi gegar sikit..heeeeee





Sabda Rasulullah SAW :
"Sesiapa yg akhirat itu tujuan utamanya, maka Allah jadikan kekayaan dalam jiwanya. Dan sesiapa yg menjadikan dunia keutamaanya, maka Allah akan letakkan kefakiran antara kedua matanya."
riwayat al-Tirmizi

p/s : Kalo kaye pon tp tak de iman tak kemana jugak..Jadi pikir2 dan  
        renungkanlah..selamat beramal..peace:)


2 comments:

!meimei cik ayu! said...

memang lumayan nie..kaya harta miskin jiwa memg xguna..:)

bloghok said...

LUMAYAN3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...