Thursday, 21 July 2011

Live Streaming | Malaysia vs Chelsea 21 Julai




Perlawanan Persahabatan Malaysia vs Chelsea akan berlangsung pada 21 Julai ini, bermula pada jam 8.45 malam di Stadium Nasional Bukit Jalil. Siaran langsung perlawanan ini masih belum diputuskan oleh pihak Astro sama ada akan mengadakan siaran langsung Malaysia vs Chelsea 21 julai 2011 di astro arena atau tidak. Jika dilihat dari perlawanan Malaysia vs Liverpool tempoh hari, ia memerlukan sehingga saat terakhir sebelum pihak Astro mengumumkan siaran langsung di Astro Arena perlawanan tersebut. Jadi apakah ini juga akan berlaku untuk siaran langsung Astro Arena Chelsea lawan Malaysia 21 julai 2011 ini, disaat terakhir juga..


Menurut sumber, tiada siaran langsung Malaysia vs Chelsea di rtm/tv1/tv2 pada 21 Julai 2011 ini. Ini berikutan hak penyiaran bola sepak yang masih dipegang Astro. Setelah mendapat rungutan ramai pihak, barulah Astro mengumumkan siaran langsung di Astro Arena perlawanan Malaysia vs Liverpool tempoh hari. Dan ianya juga dikatakan berdasarkan julan tiket perlawanan yang mencecah 80% untuk satu liputan siaran langsung boleh dibuat.

Setiap informasi dan update perkembangan isu siaran langsung perlawanan Malaysia lawan Chelsea ini setiap masa. Dan segala informasi terkini berkenaan siaran langsung ini, ada atau tiada akan diberitahu kelak..Jika tiada siaran langsung di Astro, link live streaming Malaysia vs Chelsea 21 Julai 2011 akan disediakan DISINI..



            MALAYSIA      vs      CHELSEA

           0         -       1



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...